Sayfalar

Hayat felsefem...

Sizi, iki şey milyonlarca insandan ayırır, özgün ve farklı olmak...

Resim yapmak aslında bir oyundur...

Yaptığım resimlerin kişiliğimi yansıttığını öğrendiğimde ne yazık ki otuz beş yaşını çoktan geçmiştim. Keşke, biri bana bunu çok önce söyleseydi. Durmadan resim yapardım, ne güzel. Kimse beni anlamıyor diye  üzülmezdim. Kendimi ifade etmem meğer ne kadar kolaymış.
Bir insanın kağıt üzerinde yaptığı resimlerden, düşünceleri, görüşleri, nasıl büyüdüğü, nelerden etkilendiği anlaşılırmış. Kendini resim yaparak ifade etmek, sözle ifade etmekten daha kolaymış.
Öyleyse, resim yapmaktan hiç çekinmeyelim. Kağıt ve kalem arkadaşımız olsun. Dünyamızı kendimiz şekillendirelim. Çizgiler ve renkler bize yardım etsin. Resim yapmak bir oyunsa eğer, oynayalım doya doya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder